PEMBULI SMK TUN HUSSIEN ONN

assalamualaikum. 
pagi ni ety digemparkan dengan sekumpulan pelajar yang membuli ketua kelas diorang
tak tahu pulak bila kejadian tu berlaku. tapi ety baru tahu pagi ni.


alahai dik, kecik2 dah nak jadi gangster. ntah sunat tu dah baik ker belum.
yang agak bengapnya ni salah salah satu daripada diorang upload video yang diorang belasah kat laman sosial.
macam cari publisiti je.




kepada sesiapa ingin berkenalan dengan mereka atau ingin mengetahui lebih lanjut. anda boleh melayari PEMBULI SMKTHO
semua maklumat ada disana, twitter, BB pin , Facebook , instagram.
cuma wechat je tak de, mungkin tak sempat nak buat kot.
hahaha


okey, harap perkara ni dapat dijadikan pengajaran kepada anda semua . berfikir sebelum melakukan sesuatu benda. berkemungkin benda yang anda lakukan akan musnah kan kehidupan anda.





2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

adakah mereka berasa bangga berbuat demikian...atau adakah dah rasa diri mereka hebat?

latifah zainal said...

mak bapak hantar g skolah suruh belajar tapi nie yg diorang buat..bangga sgt agaknya jd ggster tu smpai nak upload video semua.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK ETY IZZATY