nenek ku penggemar pokok orkid

assalamualaikum dan salam sejahtera :)
malam ni tetibe terasa nak buat entri pasal hobi nenek ety 
atau dengan nama panggilan atok jah 
walaupun dia nenek tapi ety panggil dia atok
pelik tak?
hehehe

hobi dia suka mengumpul pokok orkid 
banyak juga yang dia tanam and beli
semua pasal pokok orkid ni pon dia tahu
kira macam profesional lah

walaupun bunga orkid ni susah nak keluar
tapi bila dah keluar memang cantik,
macam-macam colour ade 

kat bawah ni adalah antara2 pokok orkid yang nenek ety ada








cantik kan :)
sebenarnya banyak lagi tapi malas nak upload sebab line menyengal
siput sedut !!

okey sampai disini saja :) *peace







10 comments:

ღ Kiryuu Najwa ღ said...

waaahh lawa2 :D eh rumah nenek kau kat mane ety?

Cheq Kaq said...

cantik!cheqkaq kalo ade kawasan lapang pon nk tanam pokok gak..tapi tak pernah idup laa..

Cheq Kaq said...

Adik..cheqkaq tag

http://cintaitupasti.blogspot.com/2013/02/segmen-jom-jadi-blogger-pilihan-wan-2013.html

nizatus syahida said...

orkid cantek..suke suke =)

ety izzaty said...

thnx :) rumah nenek aku dekat muar.

ety izzaty said...

cantik kan :)
memang susah nak hidup, mak saya tanam pon susah nak hidup hehe

ety izzaty said...

@nizatus syahida kita pon suke :)

ety izzaty said...

@cheq kaq thnx tag . saye pasti akan join :)

Farahin Izzati said...

wah, rumah nenek saya ade ular, percaya tak? :D

ety izzaty said...

@farahin izzati percaya sangat2 sebab rumah nenek awak rumah nenek saya jugak hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK ETY IZZATY