muka serupa??


assalamualaikum dan salam sejahtera 

hari ni ety nak cerita mengenai seorang budak yang sama dengan ety
nama budak tu afifah.

mula-mula kawan ety yang perasan muka ety sama dengan dia, 
lepas tu ety tak percaya then dia kata nanti dia bagi gambarnye 
lama jugak menunggu gambar tu.
excited nak tengok muka sama dengan kita hehehe


patut lah selama ni ade orang cakap ety amik lesen kereta,
ade yang cakap sombong sebab yang diorang tegur tu bukan ety
hehehe

then , semalam ety bukak facebook ,
kawan ety tu ada tag gambar dekat ety 
bila ety tengok memang ade sama 
hehehe

tak sangka jugak sebab masa sekolah rendah dulu ,
ety satu sekolah dengan si afifah tu,
umur kita orang pon sama
tapi takde perasan pulak yang muka sama
hahahaha

tengok!!  sama kan.
caler tudung sama, senyuman pon lebih kurang sama
hehehe
ape pulak pendapat korang?
sama tak? 

ety nak ucapkan terima kasih dekat kawan ety sebab 
peka dengan muka ety hahahahaha
thanks bro :)


2 comments:

Liyana Izzati said...

Wah ! Samalah. Dua- II comel. :)

ety izzaty said...

sama kan :) thnx dear

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK ETY IZZATY